loading...

لبخند زیبا

درمان دندانپزشکی با خواب چگونه انجام می شود؟ ما به این سوال که چگونه می توان درمان دندانپزشکی را با خوابیدن انجام داد ، با جزئیات پاسخ می دهیم.   درمان ایمپلنت بدون درد   وقتی از ایمپلن

درمان دندانپزشکی با خواب چگونه انجام می شود؟

ما به این سوال که چگونه می توان درمان دندانپزشکی را با خوابیدن انجام داد ، با جزئیات پاسخ می دهیم.

 

درمان ایمپلنت بدون درد

 

وقتی از ایمپلنت نام برده می شود ، یک روش دردناک و دردناک به ذهن می آید. با این حال ، با پیشرفت فناوری ، درد و درد به هیچ عنوان احساس نمی شود و درمان در مدت کوتاهی مانند 5 دقیقه به پایان می رسد. ریشه مصنوعی دندان که در استخوان فک قرار می گیرد ، به مرور توسط استخوان فک پذیرفته می شود. با درمان ایمپلنت ، ریشه دندان مصنوعی مورد هدف قرار می گیرد. از آنجا که ریشه دندان پس از پایان درمان ایمپلنت به دست می آید ، می توان روی آن پروتز ساخت.

 

آیا در درمان ایمپلنت مشکل وجود دارد؟

 

ترسی که هنگام ذکر درمان ایمپلنت به ذهن خطور می کند ، جای خود را به روشی بدون درد و بدون درد واگذار کرده است. از آنجا که بیهوشی در طول عمل اعمال می شود ، فرد احساس درد نمی کند. با این حال ، از آنجا که این روش در داخل دهان انجام می شود ، فرد ممکن است ناراحتی را تجربه کند. این احساس ناراحتی حداکثر دو روز دیگر از بین می رود.

 

مراقبت از دهان بعد از کاشت ایمپلنت

 

پس از ساخت ایمپلنت ، نباید مراقبت های معمول دهان خود را قطع کنید. درمان ایمپلنت یک درمان دائمی است. با این حال ، مراقبت نامنظم از دهان و دندان ممکن است به ایمپلنت آسیب برساند. مراقب مسواک زدن بعد از کاشت دندان باشید. از داروهای تجویز شده توسط پزشک به طور مرتب استفاده کنید. سیگار نکشیدن در این دوران برای سلامت دهان و دندان شما بسیار مهم است. بخیه های قرار گرفته در دهان به خودی خود حل می شوند. هنگامی که زخم به طور منظم مراقبت می شود سریعتر بسته می شود. پس از پایان درمان ، شما باید دو بار در سال به دندانپزشک خود مراجعه کنید.

 

چگونه انجام می شود؟

 

برنامه تحت بیهوشی انجام می شود. پیش از این ، وضعیت فک با برخی از روش های تصویربرداری ارزیابی می شود. از آنجا که حفره ای در استخوان فک برای ایمپلنت ایجاد می شود ، استخوان باید قوی و دارای بافت کافی باشد. این نوع درمان تقریباً برای هر بیمار قابل استفاده است. با این حال ، در افراد مبتلا به بیماری های مزمن ، این روند پس از انجام برخی آزمایش ها آغاز می شود.

 

درمان ایمپلنت برای کودکان توصیه نمی شود. ایمپلنت انجام نمی شود زیرا رشد همچنان ادامه دارد. با این حال ، درمان می تواند پس از دوره رشد و نمو انجام شود. از آنجا که تراکم استخوان در بیماران مسن پایین است ، قبل از درمان روش های اضافی و افزایش حجم استخوان انجام می شود. حتی اگر ایمپلنت پس از کشیدن دندان توصیه نمی شود ، می توان آن را در شرایط بسیار اضطراری انجام داد. در چنین مواردی ، ایمپلنت باید با مواد اضافی پشتیبانی شود.

 

مزایای کاشت

 

ایمپلنت درمان ایده آل برای دندان های از دست رفته است.

 

برای تعمیر دندان ایمپلنت در افرادی که از پروتز کامل استفاده می کنند استفاده می شود.

به راحتی برای افرادی که یک دندان از دست رفته در دهان دارند استفاده می شود.

افرادی که از پروتز استفاده می کنند نیز با گذشت زمان دچار ذوب شدن در استخوان فک می شوند و با ساخت ایمپلنت می توان از این امر جلوگیری کرد.

از آنجا که استخوان فک به اندازه کافی با ایمپلنت بارگیری می شود ، هیچ تغییر شکل در استخوان فک رخ نمی دهد.

میزان موفقیت بیشتر از پروتزها است.

این روش بدون درد و بدون درد است و در مدت کوتاهی به پایان می رسد. اگر از درمان های دندانپزشکی می ترسید ، باید خود را تسلیم دستان مطمئن و مطمئن کنید و در این زمینه با کلینیک تماس بگیرید.

 

خدمات ارائه شده

 

انواع معاینات دندانپزشکی در کلینیک انجام می شود. در عین حال ، دندانپزشکی زیبایی از جایگاه ویژه ای برخوردار است. شما می توانید بسیاری از روش ها مانند طراحی لبخند را در کلینیک با خیال راحت لمینت کنید. همچنین ممکن است روش هایی مانند سفید کردن دندان ها و تمیز کردن دندان ها انجام شود. هر ماده ای که در کلینیک استفاده می شود سری است و به صورت جداگانه باز می شود. در درمان های دندانپزشکی بسیار مهم است که محیط استریل و وسایل تمیز باشد تا عفونی نشود و محل زخم ترمیم نشود.

علی نعمتی بازدید : 52 چهارشنبه 20 مرداد 1400 زمان : 10:03 نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 79
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 67
  • بازدید ماه : 200
  • بازدید سال : 2,092
  • بازدید کلی : 6,704