loading...

لبخند زیبا

در دندانپزشکی زیبایی ، روکش سرامیکی مبتنی بر فلز جایگزین می شود.   در این سیستم ، که دارای تمام ویژگی هایی است که می خواهیم مانند سالم تر ، زیبا تر و با دوام تر ، زیرکونیوم ، آلیاژ سفید ، به عن

در دندانپزشکی زیبایی ، روکش سرامیکی مبتنی بر فلز جایگزین می شود.

 

در این سیستم ، که دارای تمام ویژگی هایی است که می خواهیم مانند سالم تر ، زیبا تر و با دوام تر ، زیرکونیوم ، آلیاژ سفید ، به عنوان زیرساخت به جای فلز استفاده می شود. ما سرامیک های دارای پایه زیرکونیوم را ترجیح می دهیم زیرا به اندازه کافی طبیعی هستند که می توان از آنها در دندان های قدامی استفاده کرد و به دلیل آنکه به اندازه کافی قوی هستند و می توانند در دندان های خلفی استفاده شوند. این سیستم ها زندگی پزشک و بیمار را آسان کرده و کیفیت زندگی افراد را افزایش می دهد.

 

در ترمیم های کلاسیک دندان ، از یک زیرسازی فلزی در زیر دندان سرامیک برای دوام در کاربردهای سرامیک استفاده شد. از آنجا که معایب این زیرساخت فلزی از نظر لثه ، بافت دندان ، سلامت عمومی بدن و از همه مهمتر زیبایی شناختی شناخته شده بود ، به طور کلی جایگزین هایی برای فلز جستجو شد. عصر جدیدی با استفاده از زیرکونیوم ، که با موفقیت در سایر زمینه های پزشکی به جای فلز سرامیک در دندانپزشکی مورد استفاده قرار گرفت ، آغاز شد.

 

از آنجا که این روکش های سرامیک مبتنی بر زیرکونیوم با مقاومت مکانیکی ، سازگاری بیولوژیکی و مقاومت در برابر شکست در میان سایر مواد دندانپزشکی متمایز می شوند.

 

  زیرکونیوم (نشست قدرت و زیبایی شناسی)

تاج ها و پل های ساخته شده با قرار دادن سرامیک روی زیرکونیوم   نامیده می شود که ترکیبی از کلمات سرامیک و زیرکونیوم است. این سیستم با مقاومت 900 مگاپاسکال دوران جدیدی را در دندانپزشکی با پوشش دادن بالاترین ارزشهای فیزیکی و همچنین انتقال نور ، سازگاری بافت و بسیاری از علائم مختلف آغاز کرده است. موفقیت این مواد در پزشکی و صنعت ثابت شده است. در نتیجه تحقیقات آغاز شده در سال 1998 ، کاربردهای بالینی در سراسر جهان از ابتدای سال 2002 آغاز شده است. با استفاده از این برنامه جدید ، نگرانی های زیبایی بیمار در ترمیم های فلزی و سرامیکی و تمام سرامیکی قطعاً برطرف می شود.

 

مزایای Cercon Zirconium چیست؟

عدم حساسیت به سرما و گرما

ایجاد حساسیت نمی کند (کاملاً با بافت سازگار است)

رنگ کدر یا کسل کننده نیست (مات نیست)

تراز کامل لثه ها

رعایت نکات بهداشتی (احتباس میکروارگانیسم ها در سطح کمتر)

کاملاً با بافتهای بدن و بافتهای دهان سازگار است

کجا می توان از زیرکونیوم سرکن استفاده کرد؟

در تاج های تک دندان

در پلهایی که در نقص دندانهای خلفی تهیه شده اند

زیبایی روی تاج ایمپلنت - بریج کار می کند

Cercon Zirconium چگونه استفاده می شود؟

یک مدل مومی از دندان های شما بر روی مدل تهیه شده با اندازه گیری گرفته شده از دندان های شما آماده می شود. یک دستگاه به کمک رایانه با ساییدن بلوک اکسید زیرکونیوم مطابق با اطلاعاتی که از این مدل دریافت می کند ، زیرساخت دندان های شما را آماده می کند. کار با قرار دادن سرامیک های رنگ مناسب بر روی سازه های آماده شده با اچ ، به پایان می رسد.

 

در حال حاضر ، ترمیمهای قوی و زیبا بدون فلز را می توان با اکسید زیرکونیوم ، محصول جدید با تکنولوژی بالا ، با موفقیت انجام داد.

 

مزایای بیمار و پزشک چیست؟

زمان درخواست کوتاه می شود. در صورت تمایل ، یک لبخند جدید در یک روز به فرد هدیه می شود. کیفیت زیبایی دندان بسیار بالا است ، عبور نور و موقعیت آن مانند یک دندان طبیعی است. از آنجا که بلوک های سرامیکی مورد استفاده بلوک های سرامیکی است که قبلاً در شرایط کارخانه تهیه شده بودند ، خواص فیزیکی مواد تغییر نمی کند و حاشیه خطا به حداقل می رسد. از آنجا که مراحل میانی کاهش می یابد ، در وقت پزشک صرفه جویی می شود.

 

از زیرکونیوم برای اهداف مختلف در قسمت های مختلف بدن ، به ویژه در پروتزهای مفصل ران استفاده می شود و مشخص شده است که هیچ عارضه یا ضرری ندارد و باعث ایجاد حساسیت نمی شود. زیرکونیوم عنصری است که در برابر درجه حرارت بالا ، ضربه ، نور مقاوم است ، گرما و برق را هدایت نمی کند و می تواند نور را منتقل کند. علاوه بر این ، ماده ای سالم است که باعث اختلالات چشایی ، مشکلات لثه و بوی بد دهان نمی شود.

 

آیا حساسیت گرم و سرد ایجاد می شود؟

خیر ، حساسیت گرم به سرد ایجاد نمی شود. زیرا اکسید زیرکونیوم دارای خاصیت عایق حرارتی است.

 

آیا باعث حساسیت می شود؟

خیر ، زیرکونیوم اکسید یک ماده سازگار با بافت است و حساسیت ایجاد نمی کند.

 

آیا عقب نشینی در لثه ها ایجاد می شود؟

خیر ، در مطالعات مشخص شده است که کاملاً با لثه سازگار است. البته ، نمی تواند عقب نشینی لثه ای را که به طور طبیعی با افزایش سن ایجاد می شود ، متوقف کند. از آنجایی که روکش های آماده شده با دندان ها و لثه سازگاری بالایی دارند ، پس از ایجاد لثه به دلیل ورم لثه ایجاد نمی شود.

علی نعمتی بازدید : 26 چهارشنبه 13 مرداد 1400 زمان : 12:48 نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 79
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 17
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 94
  • بازدید ماه : 227
  • بازدید سال : 2,119
  • بازدید کلی : 6,731